vrijdag 8 maart 2024

WU en kleine dingetjes

Gisteren alleen wat mini-klusjes gedaan. Kleine keukentje schoongemaakt, het plekje vd brander voorzien van hittebestendige folie dat er een stuk schoner uitziet dat de donkere planken alleen. Ruitje voor een deurtje in de keuken voorzien van folie en de strip waarin het ruitje moet gemonteerd. 




Daarna naar de stad. Geld halen, zowel euro's als srd, want vandaag haal ik mijn huurauto op. πŸš—


Geld halen bij de WesternUnion is ook weer een beleving op zich. Je komt aan, moet je eerst met een spulletje dat door een bewaker op je handen wordt gespoten je handen ontsmetten. Dan moet je een 'halen-bonnetje' invullen. Dat bonnetje moet je met je paspoort inleveren en dan moet je in de rij gaan staan totdat je binnen wordt geroepen, daar sta je dan ook nog in de rij maar dan ben je bijna aan de beurt. Dan ben je aan de beurt en wordt het geld met je paspoort neergelegd en krijg je een haal-formulier te ondertekenen. Wordt het geld eerst machinaal en dan handmatig geteld en moet je nog een bonnetje tekenen en dΓ‘n krijg je je geld. 

πŸ’΅πŸ’ΆπŸ’°

Daarna even flink boodschappen doen want ik zat echt zonder nagenoeg alles. 

En toen was ik nadat ik de pizza in de oven had gezet er wel klaar mee en heb ik alleen nog een beetje op de veranda gezeten, eerst wachtend op de man die naar het dak zou komen kijken en niet kwam opdagen en daarna ben vroeg naar bed gegaan. 

Die pizza was overigens niet zo erg lekker want 4 kazen was blijkbaar 4 groenten ofzo en hij had denk ik ook al lang in de vriezer gelegen bij de supermarkt...πŸ• Vandaag hopelijk beter eten πŸ™‚

Geen opmerkingen:

Een reactie posten