zaterdag 9 maart 2024

Kermit zou zeggen: it’s not easy being green

En terwijl de zon achter de horizon verdwijnt en ik nog een drankje doe 🍹 zittend op mijn schommelstoel op de veranda, tik ik nog dit postje.


Het was me het dagje weer wel. Eerst een halve dag gewoon gewerkt. 

Daarna een taxi πŸš– geregeld om de huurauto te halen, waar ik uiteindelijk 6 keer mijn handtekening moest zetten omdat ie niet exact overeenkwam met mij rijbewijs… toen ik zei maar mijn foto staat er toch ook op en ik ook paspoort en wat andere documenten met (nagenoeg geen enkele zelfde) handtekening geloofde hij dat ik het echt was. Ook het geld πŸ’΄ keek ie wel meerdere keren na… hoe de waard is??

Uiteindelijk reed ik - in eerste instantie aan de verkeerde kant van de weg- weg richting huis

Toen weer aan de klus… ik had al voor de taxi kwam geprobeerd het 1 persoons bed πŸ›Œ uit elkaar te halen, maar dat lukte voor geen meter…gelukkig heb ik altijd WD40 in huis (en ja; ook ductape) en met wat “Chuck norris power” πŸ’ͺ🏼✊πŸ»πŸ€›πŸ»had ik redelijk snel, maar wel met gutsend voorhoofd het kreng uit elkaar.

Net op tijd om van de door Paatje langsgebrachte Moksi aleysi te kunnen smullen (en zojuist heb ik de rest opgegeten πŸ˜‹) 


Na een drankje en een paar hapjes Surinaamse olijven ben ik aan het verven gegaan….

En dat was in eerste instantie toch erg groen 🐸 en bleek na een tweede laagje toch beter πŸ₯ 

Ik heb nu een muur klaar en de tweede muur zit een eerste laag op.

Net als met het kerriegeel zal het uiteindelijk resultaat best gaaf zijn, maar even wennen was t wel πŸ˜‚

Geen opmerkingen:

Een reactie posten