maandag 17 juni 2024

Geen stroom dus... foutje bedankt!

 Blijkbaar is twee dagen naar mijn vertrek mijn stroom afgesloten... van de paal notabene. Gebeurd alleen wanbetalers na érge achterstand. Echter... op 14 april hád ik geen achterstand... alles was betaald bij de EBS.

Beheerder bericht gisteren dat er geen stroom is... buurman zegt (beetje smuilend)... ja twee dagen nadat die bakra terug is gegaan.

Ja lekker zeg. Nu denkt iedereen dat ik een notoire wanbetaler ben...

Maar vandaag beheerder naar EBS. 

Tja... we weten ook niet waarom het afgesloten is. Weet u het?

Nee... wij weten het ook niet. Alles was betaald *overlegt bewijzen*....

Oh... ja. we zien het al. We zijn het vergeten bij te werken. Als u de laatste rekeningen betaald is het goed.

Nou, binnen enkele dagen bent u weer aangesloten hoor...

... mag ik éven gillen....

Gaat die EBS man ook aan al mijn buren vertellen dat ZIJ een fout hebben gemaakt en ik netjes WEL heb betaald??!!! pipoos....

Geen opmerkingen:

Een reactie posten