dinsdag 16 januari 2024

Volgende avontuur... toch maar verhuren...

Jaja..de kogel is door de kerk... we gaan het huis in Suriname verhuren (alvast voor de geïnteresseerden: dat ga ik via AirBNB regelen). Dus...  dat betekent nogal wat qua regelen, afmaken... Slaapkamer moet af, tweede badkamer moet af... in de tuin nog dingen en waar sla ik mijn eigen spullen op? Wie moet het beheren, wie moet het schoonmaken???

Eerst maar eens verblijf regelen... en dat is maart tot half april 2024 geworden

Dan alle spullen regelen die nodig zijn om het geheel af te maken. Dus naar IKEA voor een badkamermeubel. Bed en meubels ga ik in Suriname kopen.. ik vindt ze het mooist als ze van Surinaams hout zijn  Randoe Suriname - Home lijkt een zeer interessante winkel waar ik denk ik wel ga slagen, mooie bedden, mooie kasten en ik heb ook tafels, stoelen en een kast gespot.

En dan... wat dan. Wat moet, wat is 'nice to have'... 

Zo veel te doen, zo weinig tijd...




Geen opmerkingen:

Een reactie posten