dinsdag 16 januari 2024

Lobi birtisma...

 Soms... soms ... ja soms wordt je gezegend met de liefste mensen ter wereld terwijl je het zelf niet eens zo zeer beseft. 

Afgelopen weekeinde waren wij te gast in 'Glanville's Cottage', het AirBnB verblijf van onze vorige buren. Glanville 's Lodge, een gezellig paradijs bij het bos - Chalets te Huur in Putten, Gelderland, Nederland - AirbnbGeen geneuzel, maar gewoon puur genieten in een prachtig ingericht verblijf. Prachtig design, geen koters, fijne ruimte en fantastische omgeving!!! 

En toen kwam mijn verhuuravontuur (en ja: dat rijmt) in Su ter sprake. 

En dan blijkt dat je oud buurvrouw (niet oud, maar in de zin van 'vorige') een beroemdheid is in kunst-, design- en interieurdesign land. 

En dan zegt ze ook nog: 'ik wil je wel helpen met je toko in Suriname'  en.. en...en...

Dan wordt je wat stil

En dan wordt je hyper...

En dan weer stil...

Desirée Glanville is een begrip... 

watte... Ja! een begrip... zoek maar op op internet...

En dan wil zij een design en intereur design helpen maken voor in Suriname om daar een 'high end holiday experience' te creerene die helemaal feng sui is... 

Ik ben supernederig én super energiek... want ik wil dit natuurlijk gelijk realiseren....

en dan komen de eerste designs...

en dan kan ik alleen maar denken: Wauw!!! Maar zomaar dingetjes bestellen... ho maar (wel een dingetje voor mij)  want het moet wél qua flow passen!

Ik denk alleen maar nu; accesoires, verf, beddengoed :-D 


Mijn selectie ... (copyright Desirée Glanville!!!)









Geen opmerkingen:

Een reactie posten